Swedish girl, living in Africa.

Jag är kär!

Kategori: Allmänt

Hej hej hej! 
 
Åh jag är förälskad. På riktigt. Tanzania <3 Malin. 
 
Sa till Amanda igår att jag aldrig känt mig såhär lycklig under en så lång tid. Nästan varje dag kommer det över mig hur lycklig jag är. Är så tacksam att jag fått träffa så många fina människor och att jag fått chansen att hjälpa så många undebara barn bara genom att vara där för dem, leka med dem, lära dem saker och gosa med dem. 
 
Idag har jag bara legat på stranden hela dagen med min bok och Amanda. Det är inte många människor här, vilket är ganska skönt faktiskt. Överallt där vi varit har det varit så mycket folk, så det är skönt att bara vara ensamma och riktigt slappna av och ha semester. Det är så otroligt fint här, jag kan inte riktigt förstå det. Att jag är här.. det är fantastiskt! 
 
Hoppas ni inte blir uttråkade av all min kärlek, men jag vet inte var jag ska placera den. 
Nampenda tanzania, na nampenda maisha! <3
 
 
Vi bor på en strand
 
 
vår trädgård, helt okej! 
Kommentera inlägget här: