Swedish girl, living in Africa.

Packat och klart.

Kategori: Allmänt

Tjolahopp!
Då var det dags att länna zambia, eller livingstone iallafall! 
Haft en lugn dag med wi-fi och pool hela förmiddagen. Om en timme ska vi borda till bussen.. Bussen till lusaka beräknas ta 6 timmar, så vi räknar
Väl kallt med 8-9 timmar. Det finns toalett på bussen och den gör 6 stopp, hur underbart är inte detta? Man kan även få kaffe på bussen, great! 
Har haft en alldeles underbar tid här i livingstone, massa minnen tar jag med mig. Jag kommer garanterat åka hit igen och uppleva de magiska vattenfallen igen, kanske blir det en tur på zambezi river då med ;) dock med bättre brallor. 

Det ska bli tråkigt att dra såklart, men det ska bli skönt att komma hem igen! Och med hem menar jag Tanzania <3 

Vi höra nästa gång jag har wi-fi! Puss och kram. 







With love, from Zambia. 
Kommentera inlägget här: