Swedish girl, living in Africa.

Färdigpackad

Kategori: Allmänt

zup! 

Nu har jag äääntligen packat klart! Herregud, jag hoppas att ingen får min väska över sig (varför det ens skulle hända är oklart).

Jag har tagit min sista grymma dusch och fönar håret för sista gången. Det är lite småjobbigt att veta att såhär fräsch kommer jag inte vara förrän i februari igen, men struntsamma :) 

04.25 kommer min ride imorgon, så mina kära vänner Carro och Felicia kommer vara med och säga hejdå, och min pappa såklart! Jag hoppas att det blir mindre hysteriskt gråt än förra gången jag åkte iväg ;) men känner jag mig själv rätt så kommer jag vara lite ledsen haha! 
Men shit vad Nice detta ska bli! Det är fantastiskt gött att det är 29 grader och sol på måndag.  Right in your faces ;) 

Nu kommer uppdateringarna komma flitigt! Eller ja, så flitigt det går med tanzanias ström och wifi :))))) 

Puss och kram XOXO






Kommentera inlägget här: