Swedish girl, living in Africa.

Regn, regn, regn.

Kategori: Allmänt

Tjoho! 
Jag har blivit kass på att skriva om livet i Tanzania, men det är för att jag inte riktigt haft tid. 
Jag lever, och mår super. Regnperioden har börjat dra igång nu... Det är ganska skönt att det inte är extremt varmt och solsken hela tiden.. Men så blött och lerigt..

Idag har jag varit på en annan skola och jobbat, jag ska vara där i en vecka för att sen nästa vecka vara på ännu en annan. Jag och Amanda kände att vi ville se lite mer, så vi löste det så. Om två veckor är vi tillbaka hos våra barn och då ska vi även dra igång med vattenprojektet, och sätta in en riktig toalett. Så ni som hjälpt oss, vi har inte glömt bort detta! :) 

Just nu sitter jag och Amanda på Tands Hands och chillar, käkar lite och har wifi :) har inga planer för dagen, vilket faktiskt är skönt.. Vi far och flänger en hel del med massa kompisar, så en lugn och trött dag är inte fel. 

Det har inte hänt något sådär specifikt sådär, jag har ju Lixom kommit in i ett liv här... Allt där hemma käns så långt bort. Detta är mitt hem nu, och jag älskar det! 

Vi hörs snart igen, slänger upp lite bilder! Pussar och kramar 


Relaxed dag igår med polarna 

Myser med Rosie i skolan 


Fanny myser också 


Denna bilden ska visa ösregnet... Lyckades väl sisådär.. 
Kommentera inlägget här: