Swedish girl, living in Africa.

Sjuk igen!

Kategori: Allmänt

Halli hallå! 

Nu är jag sjuker igen. Igår fick jag fara iväg till sjukhus för att träffa en doktor, satt på sjukan i nästan 3 timmar, tjohoooo! Det är inget allvarligt men det krävdes antibiotika, så var det tillräckligt sagt där. Jag fick tre olika mediciner, eftersom att det ändå var lite aggressivt.. Så nu mår jag jättedåligt av medicinen, men den har redan börjat hjälpa. Kan inte äta utan att må illa, och äter jag inte mår jag illa pga det, och när jag tar medicinen mår jag illa. Tjohooooooo igen! 

Aja, det är inte värre än att det går över! :) annars har jag haft en Nice dag idag. Efter jobbet på Tamiah stack jag och Amanda till en pool i stan för att försöka få lite bränna och kyla ner oss lite. Idag har varit VARMT!  Vädret är väldigt oförutsägbart, lite som i Sweden! 

Efter poolhänget tog jag en dusch där, och där fanns varmvatten <3333 himmel vilken lyx det var. Inte duschat i varmvatten sen jag vart i Sverige. Nu känner jag mig extra ren. 

Sitter just nu på fifi's i stan och ska ta en snabb cappuccino, det är inte alltför ofta man får ordentligt kaffe här. Det är en absolut bristvara.. 

Imorgon är det Valentines day, och det är Väldigt stort här ... Så jag får se vad jag ska hitta på då hihi. Blir säkert trevligt! 

Ha det bra mina saknade vänner. <3 



Kommentera inlägget här: