Swedish girl, living in Africa.

Tjejkväll!

Kategori: Allmänt

Tjena tjena! 

Haft en bra helg som vanligt. Alla hjärtans dag firades med bästa tjejerna, Sara, Fanny och Amanda. Vi hängde vid poolen hela dagen, och sen kom omii och Hamis också. Det var inge vidare väder, så kände inte för att bada. 
Faaaaast, Sen började det ösregna, då jäklar badade vi. Jag, Amanda, Sara, omii och Hamis iallafall. Supermys!!! 
Jag stack med omii efter poolen och käkade och bara tog det lugnt. Jag somnade sött halv 9. Haha! 

Idag tar vi det väldigt lugnt på tands hands, och snart ska vi dra hemåt för att laga tacos. Sara, Fanny och Melina ska äta hos oss, sen ska vi titta på film och ha sleepover! Riktig tjejkväll, med de finaste! Underbart! 

Imorgon ska jag tillbaka till våra underbara ungar!! <3 


Sara och jag... Går sådär. 


Show off's. 


Paket från älskade pappsen!!! 

Kommentera inlägget här: