Swedish girl, living in Africa.

Det känns fantastiskt

Kategori: Allmänt

Sådär, nu har jag skapat en blogg som jag kommer skriva när jag är iväg. 
Jag ska åka till Tanzania för att volontärarbeta och backpacka. 
Flyget går på Söndag, 5/1, och jag längtar så mycket just nu. 
Mina känslor inför resan har gått väldigt mycket upp och ned, jag har varit 
väldigt ledsen, och nästa stund är jag full av längtan. Såklart kommer detta bli en 
väldigt lärorik och fantastisk resa, jag har väl bara haft lite resfeber.
Jag kommer arbeta på en grundskola i Arusha, och kommer bo hemma hos en Tanzanisk familj
som bor i USA river. Det är en by en bit utanför Arusha. Jag ska vara volontär i 12 veckor, och sen 
ska jag backpacka i 5-6 veckor ungefär. Vart jag ska backpacka är inte riktigt bestämt ännu, 
det får vi se :) 
Jag ska försöka uppdatera så mycket jag kan, jag vet inte huruvida det kommer vara med Wi-Fi.
Önska mig lycka till, för nuuuu jäklar är det nära. 
 
 

KOMMENTARER:

  • Nilla säger:
    2014-01-02 | 07:48:48

    Åh så himla häftigt! Ha en underbar tid därnere!

Kommentera inlägget här: