Swedish girl, living in Africa.

Flygplatsen tårögd.

Kategori: Allmänt

Nu är jag på flygplatsen och sitter i gaten. Planet är 40 minuter försenat, men på fyra månader gör det mig ingenting. Far min, min syster och hennes fästman, och min fina Emma var med på flygplatsen och lämnade av mig. Att prova ölen på flygplatsen var ett måste, enligt Fredrik. Att säga hejdå till dem var inte top 10 roligast i livet.. Men jag kommer ju hem igen! 
Jag har iallafall fått många sympatiska blickar när jag gått runt på flygplatsen och gråtit hysteriskt. 
Det är bara positivt att vara ledsen när man säger hejdå till alla man älskar. Nu är det snart dags, och jag börjar känna mig väldigt taggad! Jag önskar er alla där hemma att ni har det jättebra, och ta hand om er. Just nu längtar jag till mellanlandningen så jag får sträcka på benen i Doha. Ska försöka skriva så fort jag kan när jag är framme! 
Massor av pussar och kramar, Er Malle. 

Emma, vi ses om ett år på Hawaii. Älskar dig! <3

KOMMENTARER:

  • Mamsi säger:
    2014-01-07 | 10:51:02

    Hej Malin
    Hoppas allt är bra med dig, vi väntar med spänning på information från dig, det blev ju ingen tiger på bloggen, hör av dig så fort du har möjlighet till det, ha det bäst, kramar Mor

Kommentera inlägget här: