Swedish girl, living in Africa.

Torsdags lyx och fredags sjuk.

Kategori: Allmänt

Tjena tjena! 
 
Igår, Torsdag var en nice dag. Barnen var så himla lugna och duktiga idag, det var jätteskönt. Inget massa spring och skrik som det brukar vara. Fina änglarna! 
Efter jobb stack jag till stan för att träffa Adil, han skulle ta med mig till en frisör. 
 
Vi tog Dalan bort mot masai camp, och gick sen iväg till frisören. Jag skulle bara fräscha till mina toppar, men det slutade med att jag spenderade 3 timmar på salongen, Stackars Adili hahaha! 
 
Nu är mitt hår fräscht, fint och flätat. Skönt! :)
Efter frisören tog jag dala tillbaka till stan för att åka vidare hem till usa. När jag gick av dalan i stan höll jag på att svimma.. Jag mådde jättedåligt och allt blev helt svart. Jag gick och köpte ett choklad, så blev det lite bättre. Åkte hem till usa för att duscha och byta om. 
 
Vi stack in till stan med Sara, Fanny, Matilda och Rana för att käka middag på Via via. Senare stack vi vidare till Mango tree, där vi träffade lite kompisar. Sen var det dags för killarna att dansa på Via Via. Åh dom är så duktiga!!!! 
 
Idag har varit en mindre bra dag. Jag stack inte till jobb för att jag hade så himla ont i magen. Jag har legat i sängen hela dagen, och jag kan knappt röra mig. När jag lämnade Sverige hoppades jag att jag skulle lämna min magkatarr där också, men så blev det inte. 
 
Nu har jag varit och fått medicin, något snarlikt det jag ätit innan. Jag hoppas detta ska hjälpa så att jag slipper ligga och vara sjuk. Jag har varit ensam hela dagen, och det suger! Vet inte riktigt hur jag ska överleva när Amanda åker på safari på lördag och är borta 4(!!!) dagar. 
 
Idag ska vi käka kiti-moto, jag har inte smakat det ännu. Det är Andys favoritmat, och eftersom han ska åka hem imorgon ska vi käka det. Och Baba har gjort banan kaka.. Efter att inte ha ätit ordentligt på ett tag så ser jag verkligen fram emot middagen :)
 
Ha det bra där hemma! 
 
 
Adil hade väldigt roligt åt mig. Inte så konstigt
 
 
Kommentera inlägget här: