Swedish girl, living in Africa.

Onsdag!

Kategori: Allmänt

Halli hallå!
Nu sitter jag på tanz hands med Amanda, Lars och Andreas. Varit på jobb som vanligt idag, mys! 

Idag är sista onsdagen... Idag ska jag och Amanda städa rummet och packa, vilket kommer bli ett helt helvete.. Haha! Tusen saker överallt :( 
Imorgon är vår sista dag här, och det är även min födelsedag, så vi har hela dagen planerad! Vi ska såklart ta eb sista utgång, och på fredag tar vi bussen till Dar klockan 7, så någon sömn imorgon blir det inte tal om.
Det är lite blandade känslor att sticka vidare. Jag kommer sakna alla kompisar , barnen och familjen så hemskt mycket. Det gör ont i hjärtat! Det ska även bli fantastiskt att åka vidare och göra något annat. Jag tror det kommer bli stört Nice att göra rafting i Victoria falls, och uppleva Zambia. 

Der kommer ju även bli hur Nice som helat att slappa på Zanzibar en månad med bara sol, bad, fest och surfing. Jag kommer sakna arusha och alla människor så mycket... Men vi ses igen!
Jag är dock VÄLDIGT glad att det inte bär av till Sverige inom snar framtid. Thank god!! 

Imorgon kommer det upp massa massa bilder från de senaste dagarna! 
Puss och kram Sweden! 

KOMMENTARER:

  • Mamsi säger:
    2014-03-26 | 16:13:16

    Njut, njut njut!

Kommentera inlägget här: