Swedish girl, living in Africa.

På stranden!

Kategori: Allmänt

Heaven on earth. 

Född och uppvuxen 2 minuter från havet, då får man lite omedvetet panik inne i en stad 9 veckor. Igår tog jag bussen från USA runt halv 8. En lång och svettig bussresa i min ensamhet, 10 timmar. När jag hoppade av bussen mötte Deo mig. Vi tog ett par öl och bara chillade, och idag har vi tagit oss till stranden. Det är inge vidare väder, men det är så himla varmt ändå, och bara känslan att vara på stranden med fötterna i havet, så himla underbart! 

Killarna lämnade mig här för att ta det lugnt ett tag ensam. När de kommer tillbaka ska vi köra till stan, så får jag förhoppningsvis gjort lite shopping med. Vad mer kan en svensk tjej i Afrika begära? Detta är Underbart!!! 


Någonstans mellan arusha och dar


Min utsikt just nu... 
Kommentera inlägget här: