Swedish girl, living in Africa.

Dags igen!

Kategori: Allmänt

Hej igen! 
 
Nu har jag inte skrivit på länge, och jag har varit hemma i Sverige i lite mer än 5 månader. 
 
Det går inte en dag utan att jag tänker på vad jag har gjort i Tanzania, och på barnen, som jag saknar något oerhört. Häromdagen bokade jag en biljett tillbaka till Arusha för att leva och jobba i ungefär 6 veckor. Det blir kort tid denna gången, men det är mer än ingenting. 
Jag ska åka tillbaka med Sara som jag träffade där nere sist, och vi ska hyra en lägenhet så vi bor i stan.
 
Jag kommer att jobba med en organisation som heter OKIA - Our Kids In Africa.
Vad jag saka jobba med är inte helt bestämt ännu, men jag ska starta en insamling här innan jag åker ner, så som förra gången. Mer om detta kommer jag skriva när jag vet. 
 
Jag kommer inte åka till Arusha förrän den 28 December, men det känns inte allt för långt bort. 
Längtar något fruktansvärt efter mina kompisar, min familj, mina barn och mitt favoritställe i världen, Arusha. 
 
Håll er uppdaterade här om ni vill fortsätta hänga med mig i Afrika! 
Xoxo
 
 
Kommentera inlägget här: