Swedish girl, living in Africa.

Happy new year!

Kategori: Allmänt

Hej :) 

Ah det har hänt ganska mycket! 
Igår lagade jag och Sara en riktigt god frukost. Vi lagar mat själv och sånt, och vi är så jädrans grymma för det blir så jäkla bra och så nyttigt. Grymma är vi! 

Vi käkade frukosten på balkongen i bikini, så vi passade på att få lite färg,
Eller ja. Lite för mycket färg kanske. 
På balkongen snackade vi med killen snett ovanför, han är också svensk visade det sig. Och ovanför oss bor en svensk tjej till. Så det är mycket svenskar nu haha! 

Efter frukosten tog vi dala till våra hoods, usa, för att hälsa på mina barn på barnhemmet. Jag var så sjukt nervös att de inte skulle känna igen mig men det gjorde dem. De flesta iallafall! Det var så mycket att ta in, och det kändes så konstigt att vara tillbaka men så himla skönt. Jag har ju längtat efter detta hur länge som helst! Alla barnen var inte där, eftersom de fortfarande har jullov. Så det var bara de barnen som bodde där, och vissa av dem var hos någon släkting. Jag ska tillbaka nästa vecka för att lämna alla gåvor från er och även runda upp projektet med toaletten som jag fått pengar ifrån Sverige för att fixa. Så jag ska prata med Francis om det och ta lite bilder. 

Efter usa åkte vi tillbaka till njiro och handlade lite inför kvällen. Vi gick hem och duschade och lagade mat. Vi fixade även oss, jag tillochmed sminkade mig (!!!!!) för att sen invänta Jackson. Han hämtade upp oss vid halv 10 och då gick vi till vår svenska granne ovanför, Ronia. Vi chillade lite där och snackade sen åkte vi iväg till en ny klubb. Le patio. Varken jag eller Sara gillade stället så mycket, för det var typ alldeles för fint oxh för mycket västerlänningar. Vi är ju så vana vid att bara köra the african style och bara hänga med våra afrikanska vänner. Men vi hade kul ändå! 
Efter tolvslaget åkte vi till masai camp där aziz var dj, så då kände vi oss hemma igen. Det blev mycket dans och en väldigt lång natt. När solen gick upp gick vi och la oss. 

Jag hade världens bästa nyår, och jag är så himla glad att jag firade den här med mina bästa personer i mitt bästa land. 

Vi vaknade ganska sent idag, och gjorde frukost och sådär. Nu sitter vi på complex och tar det väääääldigt lugnt. Det blir inte mycket gjort idag, men ikväll ska vi gå till via via, för det öppnar ikväll igen, SOM man längtat! 

Hugs and kisses to all my kittens XO


Ananas, mango och ägg på en solig balkong. 


Från dalan 


Gullisar


<3 


Smutsigt 


Min glada nyårsdejt och vår fancy dinner, tacoris med stekta grönsaker 


Ja.. 


Azizi <3 
Kommentera inlägget här: