Swedish girl, living in Africa.

Torsdag

Kategori: Allmänt

Tjaaa!
 
Dålig uppdatering beror på att jag inte har en Iphone att uppdatera ifrån, och det är så omständigt att dra med sig datorn överallt.
Livet har i alla fall flytit på som vanligt.
 
I Söndags var vi ett gäng som åkte till Maji Moto och hade en extremt mysig och jätterolig dag. Jag gjorde dock illa min fot, surprise. Maji Moto ligger ju mitt i någon slags .. öken typ. Så jag sprang runt och höll på utan skor, så jag sprang ju såklart på livets gren som gick rakt upp i foten. Tre kompisar kämpade jättelänge för att få ut den och till slut åkte den ut. Dagen efter fick jag åka till sjukhuset för att vaccinera mig eftersom Kate på jobb berättade att jag kunde få någon skum sjukdom, som man dog av.. Så motvilligt gick jag till sjukhuset. De fick även skära lite i min fot för att få ut det sista skiten i foten. Idag, tre dagar senare kan jag äntligen gå normalt på foten och jag kan röra min vaccinerade arm igen.. gött!
 
Idag åkte jag till stan tidigt imorse (halv 11.... ) för att jobba på datorn. Jag sitter här ännu, 14.20.. Jag har idag fått klart allt jobb med OKIA, jag håller även på att starta en blogg för vårt projekt, så den kommer vara klar imorgon, och jag ska försöka hinna med att skriva på den innan veckan är slut. Jag ska länka den här när det är klart också.
 
Därför kommer jag inte att skriva mer om Women Empowerment här, utan bara om mina privata upplevelser. Men mer info om den kommer imorgon hoppas jag!
 
Imorgon ska jag även ha en heldag med mina älskade Save Africa barn.
Jag ska ta med dem till Via via, som jag gjorde förra året, där de ska få dansa hela eftermiddagen.
Jag har hyrt två Daladala(buss typ) Så jag ska åka och hämta dem efter lunch. Jag har även hyrt en Dj med utrustning och allt, och mina kompisar ska komma och dansa och leka med barnen. Det kommer bli så himla kul att göra det en gång till, eftersom de hade så himla kul förra gången, och de pratar fortfarande om det!
 
Så jag kommer att ta massa massa bilder och bomba bloggen! :)
 
XOXO
Kommentera inlägget här: