Swedish girl, living in Africa.

Livet som arbetslös och husbonde!

Kategori: Allmänt

Tjena! 

Det har inte hänt så värst mycket de senaste dagarna.. Jag är arbetslös. 

Dagen efter jag slutade på mitt jobb åkte jag dock på safari med Bob. Följde med hans jobb, så jag tog en dag i Ngorongoro med hans gäster, hemskt trevligt! 

Vi köpte en soffa häromdagen också, mycket fin, mycket stoooor! 
Det är ganska skönt att vara arbetslös faktiskt, speciellt när man har ett helt hus att inreda. 

Hade en arbetsintervju förra veckan, så det är nu upp till mig om jag vill titulera mig som bilförsäljare, vilket jag tror att jag kommer satsa på. 

Vi (mest jag) har bestämt oss för att skaffa en hund, så idag var jag och kollade. De hade 3 gatuhundar som blivit räddade, typ 8 veckor gamla. Så nu ska jag snart börja övertalningen med Bob att det kanske är bättre att ta dem allihopa! Så jävla gulliga! 

På onsdag är det holiday i Tanzania, så då ska vi åka till hot springa och bada tror jag, ska bli mysigt! 

Ja,.. Där finns väl inte så mycket mer att säga.. Vi var utan ström i 4 dagar, på femte dagen kom den tillbaka, och nu har vi inget vatten. Africalife <3 

Puss och kram 


På min gata


Efter regn kommer regnbågar


Bob är glad när han får taco 


Söta valpisar
Kommentera inlägget här: