Swedish girl, living in Africa.

Familjen på besök!

Kategori: Allmänt

Hallå hallå! 
 
Förra söndagen åkte jag och Bob till flygplatsen för att hämta min pappa. 
Det gick inte riktigt som vi hade tänkt oss, haha! 
Han kom ut, det gjorde han. 5 minuter senare kom även resten av min familj, som jag inte hade en aning om... 
Min bror och och syster med deras respektive kom och överraskade mig. Hur sjuka i huvudet är dom? 
 
Det tog en ganska lång stund innan min chock lagt sig, och för Boban tog det ett par dagar haha, Stackars grabb. 
Vi hade otroligt fina dagar tillsammans, och vi är jätteglada att de alla kom , och att vi fick visa upp vårt hem för familjen. 
Vi var på lite små utflykter, bland annat vattenfall, varma källor, och safari. Jag tänkte lägga in lite bilder istället, så ni får se hur bra vi hade det. 
 
Familjen var här i 9 dagar, och det var verkligen en boost för mig. Det var så himla skönt att ha "mitt folk" här, när man är på ett ställe där typ ingen förstår en.. 
I tisdags var det dags att lämna tilolbaka dem till Sverige, vilket verkligen rent ut sagt Sög! 
 
Vi är ensamma igen, och ledsna över det,, men vi ses snart igen <3 
 
Bilderna är tagna utav min pappa, och Någon utav min bror. 
 
 
Per och Alexandra, Snopp och Megan. 
 
 
Vi planterar vårt Guldregn ifrån Sverige! 
 
'
Bob, jag, Alexandra och Per på Masai market. 
 
 
Local matmarkad
 
 
Kommentera inlägget här: