Swedish girl, living in Africa.

Still Alive!

Kategori: Allmänt

Hej hopp! 
Blivit dålig på att blogga, men det händer inte mycket, och wifi är värdelöst här. Vi har förflyttat oss från paje upp till norra delen, kendwa/nungwi. Vi kom hit i lördags, vart på fullmoon party och sen flyttade vi oss till jambo brothers. 
Det var tänkt att vi skulle bo här till idag, och åka tillbaka till paje, men vi stannar till söndag istället, sen får jag se om jag åker tillbaka till paje eller drar till stonetown :) 
Är inte så fint väder, regnar i princip varje dag.. Vilar och chillar en hel del. Det var partaj igår, men vi fick lämna tidigt pga min döjobbiga magkatarr.. Smart att inte äta medicinen, speciellt när man ska dricka alkohol , 10 poäng Malle! 
Ikväll är det nog party igen, men jag håller mig nog till Coca cola :)

Pussar och kramar <3


Kommentera inlägget här: