Swedish girl, living in Africa.

Morgonpigg..

Kategori: Allmänt

Tjena! 

Idag vaknade jag väldigt tidigt, och väldigt utvilad.. Gav upp försöken att försöka somna om, så jag gick upp och tvättade. När jag var klar var jag väldigt uttråkad, så jag bestämde mig för att GÅ till stan. Vilket är 3 mil. Så jag powerwalkade till sjukhuset, jag har blivit sjuk igen.. Sjukt b. Så nu måste jag äta den medicinen jag blev så sjuk av, i 10 dagar till.. Älskar livet. 

Det har hänt en del sen senast. Jag och Amanda har satt ett datum vi reser vidare. Vi har köpt flygbiljetter till Zambia. Den 28 åker vi till Dar es salaam tidigt på morgonen, vi sover där en natt hos en kompis. Tidigt på morgonen den 29 flyger vi till lusaka, Zambia. Vi ska vara i Zambia 5 dagar, sen flyger Amanda tillbaka till dar, och jag tar tåget dit. Backpacking at it's finest! 

Jag tänker hänga i dar hos min kompis ett par dagar, och sen åker jag till Zanzibar och återförenas med Amanda. 

Så ser planerna ut :) nu ska jag ut undergivna vädret igen :) 


Kommentera inlägget här: