Swedish girl, living in Africa.

Going with the flow!

Kategori: Allmänt

Zup! :) 

Igår träffade jag ju då som sagt aziz, och jag dog nästan av en loveoverload! Men ingen av oss har typ fattat att jag är här, men det kommer! 

Jag hängde med honom hela dagen och följde med honom till någon kompis. Vid 6 tiden hoppade jag på en dala och handlade lite på complex. Det finns en supermarket där som har typ ALLT en vit människa saknar i Afrika. Jag gick hem och packade upp min väska och sådär, sen var min plan att jag skulle ta en rejäl nap till typ 23, sen duscha och greja innan vi skulle hämta Sara .. Men klockan 20 vaknar vaknar jag av livets mest osköna ringklocka och fattar inte vad det är som händer.. 

Där stod Jackson. Så himla söt. Min mobil funkar inte ännu (TIA) så han hade letat överallt efter mig och försökt hitta mig haha. Så vi stack ut och käkade och spelade biljard. Det är så himla skönt här för man behöver aldrig känna att man är ensam, och man behöver aldrig planera något, för det händer ändå alltid något kul! 

När vi spelat och chillat ute någon timme körde vi till flygplatsen och väntade in Sara. Om ni någon gång funderar på att sitta i en bil mitt i natten i ett land fullt av myggor, och ni vill ta en nap Lixom.. Just don't. Gör det inte! 
Och ja, hela mina händer är fulla av loppbett.. Oklart varifrån de kommer.. 

Idag vaknade vi klockan 12 av att Jackson plingde på dörren.. Han vet när han ska komma! 
Nu sitter vi på fifi's och har nyss käkat. Ska snart åka med Jackson och shoppa lite till lägenheten! 

Jag är så hiiiiiimla glad att Sara är här. My amazing women! 

Kommentera inlägget här: