Swedish girl, living in Africa.

Vatten vatten vatten!

Kategori: Allmänt

Tjena! 

Hade världens mysigaste kväll på barnhemmet igår. Vi tittade på film och käkade godis och popcorn. Delade säng med anna och Agnes, hur mysigt som helst, och barnen tyckte det var jättekul att vi sov där! 

Det blev dock lite strul med vattenprojektet. Våra koprdinatorer hade varit och handlat, och de hade skött sitt jobb bra. Dock hade Francis sagt lite fel till dem, så ett av rummen vi snackat om blev inte fixat. Vi ringde dit adil och omii så vi kunde snacka allihopa. Vi sa till Francis att det var väldigt viktigt at pengarna går till det vi bestämt, eftersom pengarna kommer ifrån er också. Vi snackade och alla förstod varandra, så idag har omii varit och fixat problemet. På måndag kommer det vara rinnande vatten i hela huset, underbart!! 

Idag gick vi hem tidigt från barnhemmet, ganska trötta. Jag somnade direkt när vi kom hem och sov två timmar, skönt!! Nu sitter jag på tanz hands och chillar med min musik. Om en stund ska jag försöka catcha en Dala som Amanda sitter på, ska bli spännande att se om det går haha!! Det är knappast som i Sverige, bussar har ju tidtabell hemma, och det går typ 2 i timmen.. 

Vi ska dra till stan för att kolla när Adil spelar fotboll :) åh jag behöver verkligen titta på lite fotboll!
Ha det bäst :) 
Kommentera inlägget här: