Swedish girl, living in Africa.

Morgonstund

Kategori: Allmänt

Godmorgon.
Varit lite dåligt med bloggandet, men ni överlever nog! Som ni säkert förstår så har jag mer och mer börjat bygga upp ett liv här, och det känns så himla bra. Jag har kompisar här, jag har saker att göra, jag har en underbar familj, och härliga volontärsyskon. Framför allt så har jag någonting jag verkligen brinner för, och det är att kunna hjälpa de som behöver hjälp, våra barn. Mitt jobb.
 
Jag vill säga ett stort tack till alla som visar att de bryr sig om vårt projekt med vatten till barnen. Det är så många som engagerat sig, och som skrivit fina ord till mig, att det jag gör är bra osv. Det känns så himla härligt! Vi har även fått in bidrag, och det är ju bara sjukt grymt!!
Ni är stjärnor! 
 
Nog om det. 
 
Nu sitter jag hemma vid matbordet och myser. Jag har precis duschat efter min morgonrunda med löpskorna. Att löpträna till soluppgången, sidan om mount Meru.. Jag vet inte mycket som är bättre! 
Nu har precis baba gått upp, och snart kommer nog de andra upp också. Jag har redan käkat frukost, så jag tror jag ska lägga mig på sängen en stund. 
 
Ha en härlig dag!
 
 
PS. När jag vaknade var där ingen ström, och det hoppade fram en ödla från mina kläder. Tur jag fått en ficklampa medpackat, och tur att jag vant mig vid ödlorna. Puss
 

KOMMENTARER:

  • Mamsi säger:
    2014-01-23 | 13:37:40

    Vilken underbar bild, där skulle jag gärna tagit min dagliga powerwalk i soluppgången, ha det bäst! Mamsi

Kommentera inlägget här: