Swedish girl, living in Africa.

Flyttar för en vecka!

Kategori: Allmänt

Hejhej! 
Vill börja med att säga att jag fick väldigt fin respons på mitt förra inlägg, det värmde :) 

Har haft en helt okej helg, vart på danstävling och sådär. I söndags hade vi mina svenska brudar över på tacos, mysigt!! :) 

Idag är det dock så tråkigt att min älskade Bob ska åka och campa i djungeln en vecka.. Nackdelen med att han jobbar med safari. Det är två svenskar som jobbar med dom och ska bygga en lodge ute i bushen, så nu ska de ut och sova bland de vilda (!!!!) djuren i en vecka för att plantera träd och känna av stället... Och jag ska stanna i stan :( hade dock aldrig velat campa där.. Det är ju ändå Afrika. 

Så eftersom att jag är så beroende av Bob för att kunna vara hemma och känna mig trygg, så ska jag idag alltså flytta till en kompis. Och ja, mina hundar ska med. Hon har själv 3 hundar, så vi kommer alltså bo två brudar, plus att hon ska få 3 gäster, och 5 hundar. Tur att hon har stor trädgård. 

Jag kommer sakna Bob så hemskt mycket, så jag får se om jag kanske åker dit på lördag och sover där.. Men jag tror nog inte det. Vill inte vakna i ett tält mitt i natten av att en leopard står utanför. 

Tänkte jag skulle ge er lite bilder också.. Det var väl ändå ett tag sen. 


Min familj 


Vi har varit på semester också minsann 


Pangani


Våra bebisar 


Hittat ett ställe med fantastisk, grekisk mat! 


Och jag har fått post 


Lite (!!!) julpynt har vi fått upp.. 


Fördelar att vara vuxen, man kan äta taco i pyjamas i sängen, när man vill! :) 


Puss och kram 

KOMMENTARER:

  • Anonym säger:
    2015-12-01 | 15:56:03

    Vilka fina bilder, jag skulle skickat med lite julpynt också tillsammans med stjärnan jag glömde😳 skönt att du kan bo hos någon annan och alla hundarna, haha, ha det bra, kram Mor

Kommentera inlägget här: