Swedish girl, living in Africa.

Plötsligt händer det!

Kategori: Allmänt

Hej hej :)

Jag lovade lite mindre deppiga inlägg förra gången, och nu kommer det faktiskt ett trevligt inlägg. 

Helt plötsligt börjar allting ordna upp sig. Jag har varit på sjukhuset och fått reda på att jag har en amöba, självklart inte alls kul, men jag har fått svar och kan göra något åt det! :) nu käkar jag medicin, och efter kuren mår jag förhoppningsvis bra igen!! 

Det har även ramlat in olika jobberbjudande, och jag börjar ett av jobben imorgon redan. Jag ska passa en liten 4 månaders gammal flicka 3 gånger i veckan. Var och träffade familjen igår, och de är så himla gulliga. Elise, dottern är fantastisk! 
Så det ska bli otroligt kul att ta hand om en liten bebis. Jag ska även på en annan intervju imorgon, så vi får hoppas det går bra!! 

Det har varit många av er som visat stort intresse utav mina skor jag säljer, så jag har haft fullt upp med att greja med det! Himla kul!! Så helt plötsligt har jag någonting att göra, och har fått en riktig boost av positivitet, på tiden! Så nu ska jag jobba på att hålla the spirit uppe! 

Om kroppen orkar så ska jag ta mig till ett zumbapass, det kan ju bara bli ännu bättre då! :) 

Puss och kram!! 


Passa gärna på att beställa skor innan den 10 mars! :) 


Kommentera inlägget här: