Swedish girl, living in Africa.

Vet bara att allt är fel..

Kategori: Allmänt

Tjena tjena! 
Fortsättning följer alltså på mina deppiga inlägg. 

Jag är sjuk igen, och jag vet inte vad som är fel. Det är nog det som stör mig mest. Svimmar, kräker, sover och är yr och mår allmänt jävla dåligt. 

Tror jag eventuellt kanske har en liten amöba igen. Sist gick jag igenom helvetet tillsammans med den jävla parasiten, så jag ska väl gå igenom det igen. Vem har sagt att någonting någonsin är lätt? Inte jag iallafall..

I övrigt har vi det väl bra, jag letar jobb som en galning och har förhoppningsvis en del på gång. Kanske någonting kan gå min väg framöver :) 

Om 2 veckor kommer nya besökare, min syster och mamma, så då får vi väl städa huset igen.. Ha ha! 
Skönt när vi får besök, rent och snyggt' 
Ska skicka en beställning med lite godsaker ifrån Sverige, mums muns. 

Jag gör nu mest runt i en planlös dimma och har ingen energi eller lust att ta någonting för mig, då måste någonting verkligen vara fel i min kropp och knopp. 

Men SNART mina vänner, då ska ni få se på trevliga, glada, inspirerande inlägg. Såhär kan jag ju inte fortsätta :) 

När våra gäster åker tillbaka till Sverige kommer de att ha med sig skor på beställning som jag säljer lite smått, så jag lägger upp lite bilder på olika varianter så om ni är intresserade är det bara att höra av sig så kan du också lägga en beställning och gynna både mig och lokala masai folket som för hand gör dessa läckra lädersandaler :) 

Puss och kram! 











KOMMENTARER:

  • Anonym säger:
    2016-02-18 | 18:05:59

    Den första vill jag ha st 38 kram från Ylva

Kommentera inlägget här: