Swedish girl, living in Africa.

naenda towne!

Kategori: Allmänt

Jambo jambo! Åkte tillbaka till Paje i söndags, stannade där två nätter och kopplade av extremt mycket. Imorse checkade vi ut ifrån Teddy's place och åkte till Stonetown. Checkat in på The Haven, mitt i stan tror jag.. Det finns wi-fi på hotellet, så jag ser det som en väldigt bra ursäkt att stanna inne hela dagen och få lite saker gjort. Stonetown älskar mig så mycket. Varje gång jag har åkt hit har det antingen spöregnat eller varit olidligt varmt. Idag har det ösregnat HELA dagen.. Stack iväg på en sen lunch på Luukmann's, De hade Chapati maharage och fresh juice för 8 spänn, tror alla ina luncher och middagar kommer äga rum där. Jag har bokat två nätter här på the haven, sen får vi se om ag stannar längre eller åker vidare. Imorgon har jag iallafall planer på att möta upp en tjej jag träffade på paje, så ska vi gå på lite thrift shopping tillsammans, ska bli gött!! Idag blir det inte mycket gjort, har varit och köpt 9 nya filmer, så jag ska snart kvista iväg och köpa chips, sen är kvällen räddad. Pussar & Kramar Malle
Kommentera inlägget här: