Swedish girl, living in Africa.

Bättre Måndag.

Kategori: Allmänt

Zup kittens! 
 
Haft en skön Måndag än sålänge. Började med att jag verkligen inte kunde gå upp ur sängen för jag var för trött.. När jag väl kom upp skippade jag frukosten, kände inte för det idag. Flätade mitt hår och packade sakerna för dagen, sen gick jag och my darling, Amanda iväg till jobb. När jag kom dit kände jag mig yr och helt trött i kroppen, så jag satte mig ner en stund med eleverna. När jag reste mig lite senare blev det helt svart och det kändes som jag skulle svimma. Jag stannade en stund och bara mös med Aisha och typ rättade eevernas uppgifter, så jag ändå gjorde lite nytta. 
 
När klockan var 11 så gick jag, jag orkade inte med att göra någonting, så det kändes onödigt att vara där. (förutom allt mys!!) Jag gick till Tand's Hand's för att vila och äta lite där, och se om jag blev bättre, och det blev jag. 
Ina, Erick, Adil och två nya volontärer kom dit, så jag satte mig med dem och snackade lite. Jag fick även skypat med pappsen, det gick sådär för oss.. men vi fick snackat lite iallafall, skönt! :) 
 
Efter en stund kom Amanda med, så hon satte sig också med oss,.. såklart. Vi snacka lite och sen drog de andra lite sådär en efter en, och till slut var det bara jag och Amanda kvar. Vi stannade till 2 ungefär, och sen tog vi en Dala till stan. Vi träffade några killar i lördags när vi vart ute, så vi skulle åka och kolla när de hade dansövning idag. Så min eftermissag har bestått utav att hänga med en grym vän, och kolla på snygga killar, som dansar som gudar.. Himla bra efter en sämre morgon. 
 
Vi drog hem vid 5 tiden för att vara hemma innan det blir mörkt. Vi var tvugna att ta två Dala's för att komma till usa. På den första Dalan var han som "jobbar i dörren" sjukt nice, han kallade mig för White och Baby, och var himla skoj haha! På den andra Dalan märker amanda efter typ 20 min att det står en get bakom vårat säte. what the hell, man! Händer bara i Afrika ;) 
 
Nu har vi varit hemma en stund,Jag sitter i sängen och äter Marie kex, och Amanda håller på med lite träning.. så duktig. Jaja, mina kex är goda! Vart precis ute och hämtade mitt kaffe som jag beställde igår, SÅ nu har jag kaffe ett tag, så himla nice! 
 
ha det bra i mörkret, Hugs and kisses to you, my kittens! 
 
 
My cutiepie! 
 
 
Gårdagens sötnos! 
 
 
De hade helt okej utsikt på sin farm där vi var igår. 
 
 
Ful tjej maler kaffe! 
 
 
Deras lilla son ville leka med mig! 
Kommentera inlägget här: