Swedish girl, living in Africa.

Jobbar!

Kategori: Allmänt

Hejhej! :)

Nu har jag snart kommit pa plats i livet. Igar borjade jag jobba, och ja, jag sitter pa jobb nu, sa de svenska bokstaverna finns inte :(
Jag vagar inte saga for mycket om jobbet annu.. igar var det sadar och idag har jag haft mycket roligt faktiskt. Men jag tror nog att jag kommer att gilla det. Det ar en otrolig massa saker att gora, och jag sitter inomhus framfor datorn hela dagarna. Jag ska sa smaningom forhandla mig till kortare dagar, vi far val se hur det gar.

i forrgar var jag och bob och tittade pa hus, och vi tittade pa det finaste huset nagonsin, men det ligger ,lite daligt. Sa nu haller jag pa att forhandla pa jobb sa jag ska ha nagon som kor mig hem varje dag garanterat, sa jag kommer hem sakert.
Det verkar inte som att det blir sa svar att losa, sa da hoppas jag at vi kan fa huset.

Om en timme slutar jag jobb och da ska jag mota Jess, vara foretag ar typ precis bredvid varandra hihihi. Vi ska ga och kaka pa complex och snacka massa skit. Sen ska nog jag och bob ga ut pa nagra ol och traffa kompisar, om denna arbetsmyran orkar.. men man far val ta sig i kragen.

Ah jag ar sa glad.. Jag hade inte velat vara nagon annanstans i varlden an dar jag ar precis just nu.. eller iallafall inte om en timme hehe. Kontore ar val inte livets roligaste plats.

Jaja, puss och kram. <3
Kommentera inlägget här: